• 27.12.2017 09:09

Телебачення чи інтернет: де вигідніше розміщувати рекламу?

У в 2017 році рекламодавці почали більше витрачати на рекламу в інтернеті, ніж на телерекламу.


Мовою цифр: у 2017 році на цифрову рекламу у всьому світі витрачено $ 209 млрд - 41% від рекламного ринку. Телебачення принесло тільки 35% - $ 178 млрд, - повідомляє ]]>Recode]]>.

Так, витрати на ТВ-рекламу продовжують рости, як це було з року в рік. Однак більшість великих фірм, які давали рекламу по телевізору, тепер перейшли в цифровий формат. Не всі. Хоча Facebook і Google дуже для цього стараються.

Розрив буде рости. Magna очікує, що в наступному році витрати на цифрові рекламні кампанії виростуть на 13% до $ 237 мільярдів.

Реклама в ТВ теж, до речі, виросте - на 2,5% до 183 мільярдів доларів. Частково цьому сприятиме Олімпіада і федеральні вибори в США.

До 2020 цифрова реклама отримає 50% від усіх рекламних витрат, припускають експерти.

 

Якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте також

Завантаження...

Коментарі 0

Орфографічна помилка в тексті:
Щоб повідомити автору про помилку, натисніть кнопку "Відправити повідомлення про помилку". Ви також можете надіслати свій коментар.