• 06.02.2018 13:58

Реклама в медіа: як правильно піаритися на телебаченні

Реклама в ЗМІ вважається наймасштабнішою в порівнянні з іншими каналами, які поширюють інформацію. Завдяки їй можна більш ефективно керувати бажаннями і емоціями потенційних споживачів.

 

 

Для рекламодавця головною характеристикою будь-якого ЗМІ є кількість охоплення аудиторії. З цієї точки зору найбільш вигідним варіантом є реклама на телебаченні, ціна якої встановлюється окремо кожним каналом, - пише ]]>«АRТ & PRO»]]>.

 

Для отримання бажаного ефекту потрібно знати, що просто зняти ролик мало, найкраще витратити більше грошей, але найняти рекламне агентство, яке допоможе розібратися в питаннях пов’язаних з рекламою на телебаченні: коли краще запускати ролик, на яку аудиторію він спрямований, і які канали вона дивиться.

 

Головне в рекламі на радіо або телебаченні це підібрати правильний час, коли цільова аудиторія зможе її побачити чи почути.

 

На телебаченні прайм-тайм вважається час після роботи, а по радіо найкраще транслювати запис з рекламою саме в робочий час.

 

Відповідно і вартість реклами залежить від часу її транслювання.

 

Гарне рекламне агентство допомагає замовнику з визначенням стратегії реклами для телебачення, радіо та друкованих видань

Реклама в ЗМІ вважається наймасштабнішою в порівнянні з іншими каналами які поширюють інформацію. Завдяки їй можна більш ефективно управляти бажаннями і емоціями потенційних споживачів.

Для рекламодавця головною характеристикою будь-якого ЗМІ є кількість охоплення аудиторії. З цієї точки зору найбільш вигідним варіантом є реклама на телебаченні, ціна якої встановлюється окремо кожним каналом.

Для отримання бажаного ефекту потрібно знати, що просто зняти ролик мало, найкраще витратити більше грошей, але найняти рекламне агентство, яке допоможе розібратися в питаннях пов’язаних з рекламою на телебаченні: коли краще запускати ролик, на яку аудиторію він спрямований, і які канали вона дивиться.

Головне в рекламі на радіо або телебаченні це підібрати правильний час, коли цільова аудиторія зможе її побачити чи почути. На телебаченні прайм-тайм вважається час після роботи, а по радіо найкраще транслювати запис з рекламою саме в робочий час. Відповідно і вартість реклами залежить від часу її транслювання.

Гарне рекламне агентство допомагає замовнику з визначенням стратегії реклами для телебачення, радіо та друкованих видань

Якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте також

Завантаження...

Коментарі 0

Орфографічна помилка в тексті:
Щоб повідомити автору про помилку, натисніть кнопку "Відправити повідомлення про помилку". Ви також можете надіслати свій коментар.