• 05.01.2018 13:17

Реклама у пресі: корисні поради для підприємців

Газети - ідеальний засіб рекламування для фірми, що хоче мати широке коло клієнтів.

 

 

Газети дозволяють передати клієнтам конкретну інформацію, таку як ціна, знижки, характеристика продаваного продукту і т.д, - пише ]]>Leosvil.]]>

 

Місцеві щоденні і щотижневі газети дуже популярні серед малих і середніх підприємств саме завдяки великим тиражам (реклама доходить до великого числа споживачів), щодо невеликої вартості газетної площі, а також можливості помістити оголошення відразу після його подачі і при необхідності оперативно змінити його зміст.

 

Газети іншої спрямованості, видавані, приміром, для національних меншин, членів тих або інших партій і русі, ділових людей і т.д., або ж так називані центральні газети дають можливість рекламодавцям донести свою інформацію до аудиторії, відібраної по якій-небудь ознаці.

 

Останнім часом число періодичних видань у всіх пострадянських країнах різко зросло. Видаються газети для комп’ютерників, бізнесменів, торговців, аматорів орхідей і вязання гачком, для жителів визначеної області, міста, району.

 

Є і простір для росту - в Італії, наприклад, своя газета видається в кожнім селі. Підприємцям потрібно орієнтуватися в цьому газетному морі і співпрацювати з газетою (декількома газетами), що донесуть рекламу саме до вашого сегмента ринку.

Якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте також

Завантаження...

Коментарі 0

Орфографічна помилка в тексті:
Щоб повідомити автору про помилку, натисніть кнопку "Відправити повідомлення про помилку". Ви також можете надіслати свій коментар.