• 28.12.2017 09:09

Переваги реклами в інтернет-виданнях

Потужним інструментом по залученню клієнтів, покращенню іміджу і стимулювання збуту є реклама в друкованих та інтернет-виданнях.

Такою рекламою може бути і інформативна стаття, і розміщення рекламного банера, таблиця цін, іміджева стаття та ін. Цікаво те, що в такому випадку можна зорієнтувати цільову аудиторію, вибираючи те, чи інше видання,- пише ]]>Dream-Lean]]>.

 

Що стосується вартості реклами у виданнях, то вона залежить від самого ресурсу, його популярності та кількості постійних відвідувачів. Щоб дізнатися більш детальну інформацію, телефонуйте або скористайтеся формою зворотного зв’язку на сайті. При цьому реклама у виданнях має ряд переваг:

 

  • 1. Невисока вартість, якщо порівнювати TV та іншими масмедіа;
  • 2. Ефективність і націленість на конкретну аудиторію;
  • 3. Універсальний характер;
  • 4. Довгограючий ефект.
  •  

Реклама в пресі — надійний спосіб, який легко аналізується, оцінюється і контролюється за різними параметрами, що дуже важливо для рекламодавця. Цей вид реклами є одним з найбільш вивчених. При вірному виборі формату реклами, кількості публікацій та інших факторів можна досягти значної ефективності.

Ефективне розміщення реклами в пресі багато в чому залежить від якості його змісту і форми, в якій вона подається. Але не менш важливими факторами, що впливають на ефективність, є відповідність повідомленням засоби поширення реклами, а також розмір, час і кількість публікацій оголошення. 

 

Якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте також

Завантаження...

Коментарі 0

Орфографічна помилка в тексті:
Щоб повідомити автору про помилку, натисніть кнопку "Відправити повідомлення про помилку". Ви також можете надіслати свій коментар.