• 26.12.2017 16:58

Де вигідніше «пропихнути» рекламу

Основним засобом розповсюдження реклами є ЗМІ. Кожен із мас-медіа має свою специфіку подачі, що відіграє важливу роль при створенні реклами.

Реклама в засобах масової інформації вважається наймасштабнішою в порівнянні з іншими каналами, які поширюють інформацію. Завдяки їй можна більш ефективно управляти бажаннями і емоціями потенційних споживачів.

Для рекламодавця головною характеристикою будь-якого ЗМІ є кількість охоплення аудиторії. З цієї точки зору, найбільш вигідним варіантом є реклама в інтернет-виданнях.

 

Безсумнівно, за способом поширення реклама в ЗМІ займає значне місце. Тому в класифікаційній схемі цей вид реклами ніяк не можна обійти увагою. Саме на прикладі реклами в ЗМІ можна виділити наступний рівень класифікації і говорити про типи реклами.

 

Керівник рекламного напрямку компанії Nielsen Рендалл Біад вважає: «Незважаючи на те, що телевізійна реклама залишиться преміум-каналом розкрутки бренда, талановиті маркетологи будуть все активніше використовувати можливості Інтернету для взаємодії з аудиторією споживачів».

Якщо ви знайшли помилку, виділіть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.

Читайте також

Завантаження...

Коментарі 0

Орфографічна помилка в тексті:
Щоб повідомити автору про помилку, натисніть кнопку "Відправити повідомлення про помилку". Ви також можете надіслати свій коментар.